سینما شهر

با «شناسا» سینماداران به سیستم یکپارچه امن فیلم‌های در حال اکران دسترسی دارند

اخبار سینماشهر ،
1402/07/25
با «شناسا» سینماداران به سیستم یکپارچه امن فیلم‌های در حال اکران دسترسی دارند

در کارگاه تخصصی «شبکه نوین ارتباطات سینمای ایران (شناسا)» مطرح شد:

با «شناسا» سینماداران به سیستم یکپارچه امن فیلم‌های در حال اکران دسترسی دارند

 اولین کارگاه تخصصی گردهمایی مدیران سینماهای سراسر کشور با موضوع «شبکه ارتباطات سینمای ایران (شناسا)» با حضور امیرحسین اعلایی، مدیر کل امور مشتریان سازمان سینمایی، علی میرزایی، مدیر کل امور مشتریان شرکت مبین‌نت و یوسف احسان‌فر، مدیر توسعه محصول بعد از ظهر سه‌شنبه 25 مهر در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سینماشهر، در این کارگاه تخصصی میرزایی بیان کرد: شرکت مبین‌نت از سال 1387 فعالیت خود را در عرصه اینترنت و پهنای باند آغاز کرده است و در سال 1402 مبین‌نت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت انجام پروژه‌های بزرگ شناخته‌اند در این نشست درباره سامانه یکپارچه امن و ایزوله در راستای پخش فیلم برای متصل شدن سینماها صحبت خواهیم کرد.

او با بیان اینکه در این راستا یک پنل اختصاصی برای موسسه سینماشهر در شرکت مبین‌نت طراحی شده است، گفت: به این صورت که فیلم‌های در حال اکران در این سیستم بارگزاری شده و تمام سینماداران به آن دسترسی خواهند داشت. 

 میرزایی در ادامه این جلسه تعهد و ارائه خدمات SAL، پلن اختصاصی مدیریت سرویس، مانیتورینگ، تیکتینگ، پیاده‌سازی بر اساس IP PLAN مورد نیاز مشتری، ارائه خدمات برروی تمام بسترها، امکان ارائه خدمات در نقطه مرکزی مشتری، ارائه خدمات به صورت لایه دو و یا لایه سه را از ویژگی‌های استفاده از این سیستم دانست.

اعلایی در ادامه با بیان اینکه در قسمت‌های مختلف برای امور مشتریان که سینماداران باشند، در این سیستم  که به صورت خودکار درخواست‌های سینماداران را در نظر گرفته‌ایم که به این ترتیب است:

سرویس جدید: به عنوان بود جدید در جهت اضافه شدن به مانیتورینگ 

درخواست جابه جایی سرویس: در صورت جابه‌جایی شعب در مانیتورینگ 

درخواست جمع‌آوری: جمع‌آوری یکی از شعب نصب شده «ادغام شعب» 

در خواست امکان‌سنجی: بررسی میدانی جهت بررسی پوشش‌دهی مکان نصب شده 

خرید بسته‌های اشتراکی: به جهت خرید بسته‌های اشتراکی برای استفاده سینماها 

در ادامه این جلسه به صورت تصویری آموزش‌هایی برای سینماداران حاضر در جلسه به نمایش درآمد و به سوالات آنها در زمینه تجهیزات سینمایی پاسخ داده شد.