سینما شهر

مخاطب در سینما تبلیغات را به‌طور کامل تماشا می‌کند

اخبار سینماشهر ،
1402/09/14
مخاطب در سینما تبلیغات را به‌طور کامل تماشا می‌کند

مدیر «پردیس سینمایی سیتی سنتر» اصفهان گفت: در تبلیغات یکپارچه سینمایی که ابتدای فیلم پخش می‌شود، تمام توجه و تمرکز مخاطب در سالن سینما به پرده نمایش است؛ بدون آنکه بتواند تبلیغ را رد کنند، آن را به طور کامل تماشا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه سینما شهر؛ امیرعباس کریمیان، مدیر «پردیس سینمایی سیتی سنتر» اصفهان درباره دسترسی سینماداران به فیلم‌ها برای نمایش از طریق فضای ابری تحت عنوان شناسا و کمک به توسعه سینماهای کشور از این طریق گفت: شناسا طرح بسیار خوبی است و ما هم از این موضوع استقبال کردیم؛ چرا که همیشه شهرستان‌ها این مشکل را داشتند که هارد حاوی فیلم با تاخیر می‌رسید. 

وی افزود: پیش از این، زمان رسیدن هاردها متفاوت بود؛ معمولا چهارشنبه‌ها که زمان شروع اکران یک فیلم بود، نمی‌توانستیم آن فیلم را در زمان مقرر به اکران برسانیم و همیشه با چند روز تاخیر نمایش داده می‌شد. اگر دسترسی همه سینماداران به آثار سینمایی برای اکران فیلم‌ها یکسان باشد، هزینه‌های مربوط به هارد کم می‌شود و کارها به موقع و آسان‌تر انجام می‌شود.

کریمیان در مورد طرح یکپارچه شدن تبلیغات سینمای ایران از طریق شناسا و تاثیر آن در افزایش مخاطبان گفت: تبلیغات یکپارچه سینمای ایران، بهترین روش تبلیغی برای سینمای کشور است که هم به نفع آثار سینمایی و هم به نفع سینماداران است. تمام توجه و تمرکز مخاطب در سالن سینما به پرده نمایش است و بدون آنکه مانند استوری اینستاگرام تبلیغ را رد کنند، به طور کامل تماشا می‌کنند.

مدیر «پردیس سینمایی سیتی سنتر» ادامه داد: با توجه به فروش بالای فیلم‌ها، تبلیغات ابتدای فیلم‌ها به صورت یکپارچه در تمام سالن‌های سینماهای کشور پخش می‌شود. به نظرم این موضوع بسیار خوب است و سینماداران نیز بدون اینکه هزینه بازاریابی بدهند تبلیغ را قبول می‌کنند و درآمد نسبتا خوبی هم به دنبال خواهد داشت. معمولا سینماهای کوچکی که دارای یک سالن هستند تبلیغات ندارند؛ صاحبان تبلیغات نیز قبول نمی‌کنند که به این سینماها تبلیغ بدهند ولی وقتی تبیلغات سینماها یکپارچه می‌شود، در همه سینماها پخش می‌شود، از این رو برای این سینماها هم اتفاق خوبی است و درآمدزایی دارد.

وی در مورد اقدامات موسسه سینماشهر در بحث زیرساخت‌ها و تجهیزات سینمایی و کمک به توسعه سینماهای کشور گفت: پیش از سمفا نرم‌افزاری استفاده می‌شد که زیرساخت آن را سینماشهر آماده کرده بود. بعد از سمفا شرایط بسیار بهتر شد و گزارش‌های فروش مرتب اعلام می‌شد. سینماشهر خدمات و زیر ساخت‌هایی که برای سینماهای کشور مهیا می‌کند همیشه به‌روز و نو بوده است. به عنوان سینمادار بسیار خوشحالم از اینکه موسسه سینماشهر این خدمات را ارائه می‌دهد و می‌توانیم از دستاوردهای آن استفاده کنیم.