سینما شهر

تکریم مخاطبان سینما را سرلوحه کار خود قرار دادیم

اخبار سینماشهر ،
1402/10/04
تکریم مخاطبان سینما را سرلوحه کار خود قرار دادیم

مدیر سینما «ایران» کاشمر گفت: تکریم شهروندان و ارباب رجوع، سرلوحه کار ما در سینمای کاشمر است؛ اعتقاد قلبی من این است که مردم زمانی به سینما می آیند که حالشان خوب باشد؛ ما هم به عنوان سینمادار باید حال مخاطب را بهتر کنیم.

به گزارش روابط عمومی سینماشهر، سیدمهدی هاشمی، مدیر سینما «ایران» کاشمر درباره فروش یک میلیاردی این سینما که بعد از بازگشایی برای فعالان این عرصه تعجب‌آور بود گفت: مجموعه سینما ایران شهر کاشمر در دوره اخیر مدیریت شهری، دچار حریق شد و بعد از حدود یک سال بازسازی شد. طراحی‌های زیبا و متفاوتی در لابی این سینما توسط هنرمندان کاشمری انجام شد و این سینما رنگ و شکل جدیدی به خود گرفت.

وی افزود: پس از بازسازی سینما، تجهیز سیستم صوت و تصویر این سینما توسط موسسه سینماشهر انجام شد و بعد از آن این سینما کار خود را دوباره از سر گرفت که با استقبال کم‌نظیر از سوی مردم کاشمر روبرو شدیم. خوشحالیم که توانستیم مجموعه را دوباره بازگشایی کنیم و بهتر از قبل به سینمادوستان این شهر خدمات‌رسانی کنیم.

هاشمی با اشاره به استقبال از خدمات این سینما ادامه داد: در این مدت توانستیم با شرکت‌های پخش فیلم ارتباط بگیریم و فیلم‌های خوب و به‌روز سینما را در این مجموعه اکران کنیم. پیش از این جزو معدود سینماهایی بودیم که بتوانیم از ساعت 12 تا 2 بامداد سانس تعریف کنیم ولی با به‌روز شدن این سینما حتی سانس‌های بامداد نیز پر می‌شد.

این مدیر سینما افزود: کاشمر منطقه‌ای است که مردم فرهنگ‌دوستی دارد. همچنین شهرهای مختلفی همجوار کاشمر است که از وجود سینما بی‌بهره هستند. برای همین استقبال خوبی شد و طبق آماری که گرفته شد حدود 10 درصد مردم شهر کاشمر از سینما استفاده کرده بودند، البته از شهرهای اطراف نیز برای تماشای فیلم به این شهر آماده بودند.

هاشمی با اشاره به متصل بودن سینمای کاشمر به سامانه «سمفا» گفت: این سینما پیش از آغاز به کار مجدد مجموعه، به سامانه سمفا وصل بود. قانونی که در سینمای شهر ما وجود دارد این است که به هیچ وجه فروش بلیت به صورت دستی نداریم و غیر از تهیه بلیت به صورت آنلاین راه دیگری وجود ندارد. در واقع فروشی در گیشه این سینما انجام نمی‌شود و مردم را به سمت خرید بلیت آنلاین سوق داده‌ایم؛ این موضوع به گونه‌ای است که سه‌شنبه‌ها که بلیت نیم‌بها است، مردم از ساعت 3 تا 1 بامداد بلیت‌های خود را خریداری می‌کنند. در واقع خرید اینترنتی بلیت برای مردم کاشمر تبدیل به یک فرهنگ شده است.

وی افزود: اخیرا با برخی سامانه‌ها مانند «آی‌تیکت» نیز قرارداد بسته‌ایم؛ همچنین در همایش سراسری سینماداران ایران، از دستگاه‌هایی تحت عنوان «گیشه بلیت فروشی سیار» رونمایی شد که امیدواریم بتوانیم به‌زودی این دستگاه‌ها را نیز به امکانات مجموعه سینمای کاشمر اضافه کنیم. با توجه به اینکه این سینما تنها سه ماه است که بازگشایی شده، امیدواریم در آینده خدمات‌رسانی بیشتری برای مردم هنردوست این منطقه انجام دهیم.

هاشمی تکریم مخاطبان سینما را اولویت کار سینما «ایران» کاشمر برشمرد و گفت: یکی از موضوعاتی که برای من از روز اول در جذب نیرو و کار در این مجموعه بسیار مهم بود، تکریم شهروندان و ارباب رجوع بود. اعتقاد قلبی من این است که مردم زمانی به سینما می آیند که حالشان خوب باشد؛ ما هم به عنوان سینمادار باید حال مخاطب را بهتر کنیم. همواره این موضوع سرلوحه کار مجموعه ما بوده است.

مدیر سینما ایران کاشمر ادامه داد: دوست دارم وقتی مخاطبان وارد این مجموعه می‌شوند احساس امنیت داشته باشند. تلاش ما این بود که فضایی بسیار آرام، دلنشین، بدون حاشیه ایجاد کنیم که در آن دسترسی به تهیه بلیت راحت باشد و در عین حال در فیلم‌هایی که نمایش می‌دهد نیز تنوع داشته باشد. در کنار این موارد تبلیغات محیطی سینما را به صورت گسترده در سطح شهر انجام دادیم، همچنین از ظرفیت بلاگرهای منطقه استفاده کردیم و درباره برنامه‌های این سینما اطلاع‌رسانی شد. این راهکارها در جذب مخاطب به ما بسیار کمک کرد.

لازم به ذکر است، سینما ایران کاشمر، ماه گذشته با 170 نفر در سومین ماه بازگشایی خود به آمار فروش یک میلیاردی رسید.